Uz nākotni orientēta tirdzniecības vieta
Potenciālo klientu piesaiste
Ja vienuviet strādā vairāki pakalpojumu sniedzēji, pieaug iepirkšanās centru pievilcība pircēju acīs, kas neapšaubāmi ir liels ieguvums. Tajos atrodams plašs preču un pakalpojumu piedāvājums, ir izbūvētas piebrauktuves un izbrauktuves, attālumi starp veikaliem ir nelieli un ir pietiekami daudz autostāvvietu. Mūsu veikali ir būtisks garants klientu apmeklētības un tirdzniecības vietas pievilcības nodrošināšanā.
Efektīvas koncepcijas
Ieprikšanās centra iespējas
Iepirkšanās centri piedāvā dažādas preces un pakalpojumus vienuviet, tādēļ tā ir lieliska iespēja akcentēt konkrētās atrašanās vietas pievilcību. Pastāv dažādas iespējas, kā kopā ar LIDL izveidot iepirkšanās centru.
Atrašanās vietu izvēles kritēriji
Rādītāji un prasības
LIDL gan kā īpašnieks, gan kā īrnieks spēj izmantot iepirkšanās centru maksimālo potenciālu. Kopīgiem spēkiem mēs atradīsim piemērotāko stratēģiju jūsu piedāvātajam nekustamajam īpašumam.
Atrašanās vietas: | iegādei vai nomai. |
---|---|
Autostāvvietas klientiem: | ērta piekļuve. |
Īrnieks: | saistošs īrnieku loks. |
Nekustamā īpašuma platība: | apbūvēti vai neapbūvēti dažādos izmēros. |
Projekti: | Jaunbūve vai rekonstrukcija. |
Tirdzniecības platība: | nomai, sākot no 1 000 m². |